2012. okt 18.

Minden jó, ha a vége jó...

írta: Szlovák Dorina
Minden jó, ha a vége jó...

... vagy ha úgy akarod! :)

Kedves Blog Olvasók! :)

Először is nagyon köszönöm, a lájkokat a Tükröm-tükröm facebook oldalán. Nagyon sokat jelent nekem, hogy szántok időt rám és a kis
irományaimra! Kérlek tartsátok meg jó szokásotokat! :P
Az elmúlt héten úgy megvoltam fázva, hogy alig bírtam levegőhöz jutni... ezek az időszakok nagyon meg szoktak viselni minden
szempontból, lelkileg, szellemileg, de legfőbbképp fizikailag, ezért úgy döntöttem, hogy egy kicsit felmentem magam a blog írás alól.
Visszatértem kipihenten, feltöltődve és újjúlt erővel fogok neki a körmölésnek! :) Kellemes időtöltést!

"- Te nem is szoktad várni a szülinapodat??
- Nem!
- és a Szilvesztert?
- Nem!
- ... dehát az a szülinapod, akkor jól kell magad érezned! :DD Te nem várod??
- ... Nem, mert mindennapodat úgy kell élvezni, mint ha szülinapod lenne... :)
- ... :)"

Egy közös párbeszéd egy végtelenül őrölt, de hatalmas szívvel rendelkező fiúval! R27 :)
Bár próbálom mindig megfogadni-e remek gondolatot, szerettem volna, hogy mesébe illő szülinapi ünnepségem legyen: rengeteg baráttal,
a kedvenc zenéimmel és egy közös party-zással. No, de nem is lenne izgalmas, ha minden úgy alakult volna, ahogy elterveztem! :)

"A kedvenc zenéimmel"
Az egész ott kezdődött, hogy nem fogadták el a kérelmemet, hogy a koleszba ünnepeljünk, így a sétáló utcába kötöttünk ki... 30 emberrel
igazi látványosság voltunk!

"Rengeteg baráttal"
Hihetetlen volt látni, hogy ennyi ember tiszteletét tette a születésnapomon, úgy, hogy tudta, hogy nem fedett helyen leszünk! A társaság
igen sokrétű volt, így klikkesedés alakult ki, ez által előfordult az is, hogy egész este nem beszéltem valakivel, mert nem volt képes
arrébb gurulni/lépni egy métert... Ezek a pillanatok voltak a legrosszabbak, de úgy éreztem, hogy ez az Én estém és nem teheti tönkre
senki! :)

"Közös party"
Nem is kell mondanom, hogy az emberek lelkesedése az "after party" ötletére a töredékére csökkent, így Zsanérommal és Bandesszal
vágtunk neki az éjszakának! Remete szórakozóhelyünk - különféle kifogások miatt nem engedtek be soha -, a Jam pub volt a helyszín,
ahol Bandesz kb. az összes leányzót megtáncoltatta, természetesen minket is! :)
Zsanér barátnőmmel egy cipősdobozba csempésztük be azt a fenséges fehér bort, amelyet ajándékba kaptam Zizitől! Össze-vissza
cipeltük, leraktuk, megint érte mentünk, bevittük a wc-be, egyszóval ügyeltünk mindenre... Bandi egyszer csak - természetesen a
biztonsági őrök mellett - kivette az üveget és lehúzta....
Nem tagadom, mi soha nem vagyunk átlagos látvány, néha látom a szemeken is, hogy valamit nem értenek, de az nap éjszaka, mi és a cipős
doboz felvidított mindenkit! Láttam a kedvességet az arcokon, a rengeteg mosolyt! Remek volt!

Mesébe illő szülinapot szerettem volna, bár nem alakult minden a terv szerint, sőt szinte semmi sem, mégis úgy gondolom, hogy ez egy
szuper alkalom volt valamire... valamire, amit úgy hívnak: tapasztalat szerzés. Nem attól leszel boldog, ha sokan eljönnek vagy ha a
kedvenc zenéid szólnak, még a party sem kötelező! Rájöttem, hogy kik azok az emberek akik igazán szeretnek és mindig mellettem állnak.
Ez a legjobb szülinapi ajándék!

Köszönöm mindenkinek! :)

IMG_0349.JPG

Csíkos Zokni
XOXO

Szólj hozzá